برای جذب سریع مخاطب در اینستاگرام نکات زیر را دقت فرمایید:

عناصر اصلی:

- 8 نوع عکس دستیابی به بهترین عملکرد در Instagram

 

- 4 مرحله برای کمک به شما پست های شگفت انگیز در Instagram به اشتراک بگذارید که می تواند تبدیل دو برابر شود

 

- اصول استفاده از ویدئو در Instagram

 

- 6 نوع فیلم دستیابی به عملکرد خوب در Instagram

 

- نکاتی برای کمک به شما در ایجاد آگهی های تصویری موثر تر

 

- محبوب ترین به روز رسانی Instagram که به بالاترین تعامل دست می یابند

 

- بهترین شیوه ها برای استفاده از محتوای بصری در Instagram

 

- بهترین شیوه های استفاده از مطالب بصری در داستان Instagram

 

امروز با رقابت محتوای بصری اشغال نقطه بالا در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی به خصوص Instagram که به لطف به روز رسانی مداوم و بهبود در نظر گرفته شده است یکی از قوی ترین و موثر بازاریابی الکترونیکی سیستم عامل در تجارت الکترونیک است.

سوال مهم در حال حاضر این است که چگونه می توانید محتوای بصری خود را بهبود بخشید و آن را از رقبا در Instagram تشخیص دهید ؟

آیا شما آماده برای افزایش نفوذ خود را, و بهترین استفاده را از Instagram برای نام تجاری خود را? در این مقاله شما جزئیات دقیق در مورد استفاده از تصاویر و فیلم ها که جلب توجه مخاطبان و تبدیل یاد بگیرند.

اول ، خوش شانس است که انواع مختلفی از عکس ها و فیلم ها اثربخشی خود را برای جذب مخاطبان و افزایش تبدیل آنها ثابت کرده اند.

8 نوع عکس دستیابی به بهترین عملکرد در Instagram

دانلودر ایسنتاگرام for Android - Download | Cafe Bazaar

در حال حاضر انواع مختلفی از عکس ها در Instagram که دستیابی به عملکرد فوق العاده را در یک مقدار زیادی از تعامل ما در حال حاضر نگاهی به 8 نوع به تمرکز بر روی:

 

1. تصاویر ایجاد شده توسط کاربران

در حال حاضر محتوای تولید شده توسط کاربر موثر در بازاریابی نام تجاری به دلیل آن است که واقع بینانه و برجسته کیفیت محصولات خود و شادی از مشتریان خود را پس از آن طنین انداز به شدت و به عنوان یک راهنمای, راهنمای بازدید کنندگان چگونه راضی و اعتماد به نفس سایر کاربران در نام تجاری خود را.

بنابراین تعجب نکنید که عکس های محتوا تولید شده توسط کاربر توجه زیادی را به خود جلب می کنند و در Instagram به اشتراک می گذارند.

 

2-پشت صحنه

در پشت صحنه آن تصاویر گرفته شده توسط کارکنان و یا در طول مراحل تولید و تولید ، که تقریبا به عنوان قدرتمند به عنوان تصاویر از کاربران می باشد.

وقتی که می آید به خرید کاربران و مشتریان می خواهم به نگاهی به کسب و کار خود را از داخل که شامل کشف چگونه محصول تولید شده و یا خدمات ارائه شده است و همچنین عکس هایی که نشان می دهد کارگران خوشحال.

بنابراین اگر کارکنان شما عکس های خود را در مورد کار خود در Instagram ارسال کنند ، احساس راحتی کنید تا آنها را به اشتراک بگذارید ، مهم است که این عکس ها واقعی و مصنوعی نیستند.

 

3-محتوای آموزشی

من می دانم که محتوای آموزشی غالب در pinterest بیشتر, اما این نوع از محتوا نیز می دهد عملکرد خوب در Instagram.

درصد زیادی از کاربران می خواهم برای دیدن راه های جدید برای استفاده از این محصول به عنوان مثال: من تقریبا 99% مطمئن شوید که اگر استارباکس پست یک ویدیو نشان میدهد که چگونه به یکی از نوشیدنی, Instagram منفجر خواهد شد از میزان تعامل است.

شما همچنین می توانید با استفاده از یک قاب حاوی تنها بخشی از پروژه را با توضیحات ساده برای ترغیب مخاطبان به سر به سایت خود را برای دیدن بقیه مراحل را با جزئیات در این راه شما را طبیعی تر بازدید کنندگان به سایت شما است.

 

4. تصاویر با ترکیب بصری کامل

آیا می بینید گاهی اوقات که تصاویر به نگاه جذاب و زیبا از دیگران وجود دارد, حتی بدون درک دلیل آن.

با توجه به مطالعه انجام شده توسط Curalate ارائه می دهد که برخی از اطلاعات زیادی در مورد عناصر مهم بصری در یک عکس Instagram ، آن را اشاره می کند:

کاربران ترجیح می دهند تصاویری که دارای یک پس زمینه, بیش از تصاویری که یک پس زمینه ندارد.

تصاویر اشباع پایین تر بهتر از بالا هستند.

تصاویر با یک رنگ غالب ، یک واکنش بالاتر از رنگارنگ دارند.

تصاویر آبی سرد بیش از تصاویر مایل به قرمز ترجیح, آنهایی که نور بیش از آنهایی که تاریک ترجیح.

به طور کلی ، عکس های با کیفیت بالا از محصولات شما عملکرد بهتر از عکس هایی را به دست می آورند که به سرعت از طریق یک تلفن همراه گرفته می شوند و کمی تار می شوند. یاد بگیرید چگونه به ساقه محصولات حرفه ای و با کمترین هزینه)

 

5. عکس های تاثیر گذار

عکس های افراد با نفوذ جذب بیشتر تعامل اینکه مشاهده شده در حساب خود شوید و یا حساب خود را از این پست ها باعث خواهد شد که نام تجاری خود را برای به دست آوردن تعداد زیادی از پیروان و خریداران محصولات خود را.

 

6. تصاویر انگیزشی

نایک پادشاه مارک هایی است که عکس های انگیزشی را در Instagram به اشتراک می گذارند و اکنون تعداد زیادی از پیروان و پست هایی دارند که از استراتژی خود حمایت می کنند.

شما می توانید به اشتراک گذاشتن نقل قول های انگیزشی در یک پس زمینه سفید و یا می توان با ترکیب متن و تصویر است که به کار با محصول و یا نام تجاری خود را آخرین پیشنهاد بهتر است هر زمان که ممکن است ، حتی اگر کاربران تصمیم به آن را به اشتراک, این باعث می شود آن قابل ردیابی و جذب مخاطبان جدید.

 

7-مسابقات و هدایا

این را حس می کند که عکس مسابقات تبلیغاتی و هدیه دریافت مقدار زیادی از مشارکت; چه کسی در میان ما دوست ندارد را به نفع خود?


آموزش آیلتس با نوین ترین متود های آموزشی instagram ,  ,عکس ,های ,یک ,تصاویر ,خود را ,در instagram ,به اشتراک ,است که ,عکس هایمنبع

چند روش برای تقویت اسپیکینگ آیلتس

ده روش برای تقویت اسپیکینگ آیلتس

چگونه در ریدینگ آیلتس نمره بهتری بگیریم؟

راهکار های تقویت ریدینگ آیلتس

روش های تقویت لیسینینگ آیلتس

نکاتی درباره رایتینگ آیلتس

بهترین کلاس خصوصی آیلتس در مشهد

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

قصه Teaganddf7 House سئو انواع پارتیشن دوجداره بادوام ارزان کده مهندسی دکوراسیون منزل ، طراحی داخلی و محوطه سازی اجاره خودرو رمان سنتر بارونه